lauantai 17. maaliskuuta 2012

G1 Baby Sparkle Ponies

Olen viime aikoina innostunut Sparkle-poneista. Pari aikuista ponia minulla jo onkin, mutta heräteostoksena tuli hankittua myös pari baby-ponia niille seuraksi. Nämä on aika samanlaisia kuin Starlight Baby -ponit, mutta näillä on läpinäkyvä vartalo. Minulle siis saapuivat Baby Firefly ja Baby Starflower. Molempien nimet on otettu aiemmin julkaistuilta poneilta, mutta ne eivät muistuta toisiaan ollenkaan. Tainnut Hasbron nimi-ideat olla välillä vähän vähissä. Eiköhän ne puuttuvat kaksi vielä tule etsittyä jossain vaiheessa niin saan sarjan täyteen. ;)


Baby Starflower

Baby Firefly
Lopuksi vielä kuva samantyylisistä Starlight Baby -poneista. Baby Stellan olen saanut jo lapsena. Se oli viimeisiä My Little Ponyja, joita silloin sain. Loput sarjan poneista olen ostanut sen jälkeen kun aloitin keräilyn.

Starlight Baby Ponies

1 kommentti:

  1. Herttaisia! :3 Minua kyllä jotenkin hirveästi ärsyttää tuo, että Hasbro nimesi nuo Baby Sparklet "väärin". :D Olisivat edes käyttäneet noita Starlight-varsojen nimiä, kun kerran samat kuviotkin on käytössä. :D

    VastaaPoista