lauantai 30. marraskuuta 2013

Ponihiljaisuutta ja Disneyn Animator´s Collection -nuket

Hei!

Aika hiljaiseloa on tullut vietettyä blogin suhteen. Olen huomannut että aika moni seuraamani poniblogi on myös hiljentynyt. Minulla tämä on johtunut ihan siitä että olen hyvin vähän ostellut poneja viime aikoina ja keskittynyt mm. Monster High -nukkeihin. Niistä taas en jaksa pitää blogia, koska tuntuu että MH-blogeja on niin paljon. En tiedä onko säännöllinen blogin pitäminen muutenkaan minun juttuni. Toisaalta en viitsi poistaa tätä, koska G2-ponit esiintyvät blogeissa aika vähän. Silloin kun itse aloin niitä kerätä, oli kiva selailla vanhojakin G2-sivustoja. Minulla on tällä hetkellä kaikkia ponisukupolvia yhteensä noin 200 kappaletta ja mulle se alkaa olla maksimimäärä. Kyllähän siihen muutamia yksiöitä vielä mahtuisi. Mutta toisaalta en pidä liian suuren kokoelman omistamisesta kun se vie niin paljon tilaakin. Onko teillä muilla jotain rajaa keräilytavaran määrän suhteen?

Viime kesänä keksin itselleni uuden keräilykohteen. En enää muista kuinka sen löysin, mutta aloin netissä selailla kuvia Disneyn Animator´s Collection -nukeista. Kyseessä ovat noin 40cm korkeat nuket, jotka kuvaavat Disneyn prinsessoja lapsena. Tilasin UK:n Disneystoresta Rapunzelin ja Meridan ja ajattelin että enempää en tule ostamaan kun nuket ovat aika isoja. Nyt neljän kuukauden jälkeen tein uuden tilauksen ja minulle on tulossa Tiana ja Elisa. Alla pari kuvaa Rapunzelista. Rapunzel eli Tähkäpää on Disneyn elokuvasta Tangled eli Kaksin karkuteillä. Opettelin neulomaankin näiden takia ja toisessa kuvassa on Rapunzelille neulomani pipo. Meridakin sai oman piponsa, mutta enempää vaatteita en ole vielä näille tehnyt.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti